Εάν πάσχετε από καρδιακή ασθένεια ή ασθένεια του κυκλοφορικού, ασθένεια του ήπατος, των νεφρών ή της χοληδόχου κύστης, θα πρέπει να τρώτε τις ξινές ποικιλίες κερασιών που βελτιώνουν την όρεξη (συνιστώνται σε όσους έχουν ανεπαρκή διατροφή) και ρυθμίζουν την πέψη. Καλά νέα για όσους έχουν αργό μεταβολισμό - τα βύσσινα διεγείρουν την πέψη και αποτρέπουν τη φλεγμονή.

 Τα βύσσινα είναι εξαιρετικά

  • Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, και περιέχουν ικανοποιητικές ποσότητες καλίου και σεληνίου.
  • Η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη Α και β-καροτένιο είναι 20 φορές υψηλότερη από ό,τι  στις φράουλες ή τα μύρτιλλα.
  • Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε σίδηρο ενδείκνυνται στην αναιμία.
  • Έχουν ισχυρές αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες χάρη στα υψηλά επίπεδα φλαβονοειδών και ανθοκυανινών.
  • Ανακουφίζουν τους ρευματικούς πόνους χάρη στα μεταλλικά άλατα και τα ιχνοστοιχεία που περιέχουν.
  • Θεωρούνται έξοχα υπακτικά με ισχυρή καθαρτική δράση και βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας χάρη στις φυτικές ίνες και τα οργανικά οξέα που περιέχουν.
  • Είναι διουρητικά και χωνευτικά και διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες ενάντια σε λοιμώξεις του ουροποιητικού.
  • Έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και προστατεύουν το καρδιαγγειακό σύστημα.
  • Βοηθούν στην πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτη καθώς αυξάνουν κατά 50% την παραγωγή ινσουλίνης από τα κύτταρα του παγκρέατος.
  • Λόγω της ενίσχυσης της Μελατονίνης έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και προσφέρουν λάμψη και φρεσκάδα στην επιδερμίδα.
  • «θωρακίζουν» τη μνήμη και αυξάνουν τις μαθησιακές ικανότητες, σύμφωνα με τους ειδικούς του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι.
  • Δημιουργούν αίσθημα κορεσμού.